Tuesday, December 11, 2012

Cara guna D'vergin

PhotobucketPhotobucket



D'Vergin merupakan penawar memulihkan dara untuk mereka yang amat memerlukannya. Dengan mengamalkan selama 30 hari di titikkan kedalam alat sulit wanita, selaput dara akan kembali seperti semula. Namun tidaklah seperti asal.Apa yang nyata apabila melakukan persetubuhan akan mengallirkan darah dara semula. Produk ini hanya boleh digunakan oleh mereka yang bermasalah hilang dara akibat persetubuhan.

Tidak boleh bagi mereka yang telah melahirkan anak untuk menggunakan produk ini bagi mengembalikan selaput dara, telah diuji dan telah berkesan hampir semua mereka yang menggunakannya. Produk ini tidak mengandungi bahan merbahaya seperti bahan kimial. Dihasilkan dari tapisan beberapa jenis herba terpilih antaranya daun sireh, aloevera, pohon renek, pati buah pinang, gambir serawak dan garam gunung. Ianya disuling sehalus-halusnya untuk mendapatkan pati terbaik dan jernih.Tidak merbahaya jika terminum. Jaminan kesihatan.. Produk ini tidak dijual secara terbuka..Ia merupakan produk turun temurun yang dirahsiakan untuk kepentingan mereka yang memerlukan rawatan pemulihan dara. Sebenarnya selaput dara boleh kembali tetapi tidak seperti asal. Bezanya cuma selaput dara itu tumbuh semula disekeliling dinding lubang kemaluan wanita. Produk ini hanya untuk kegunaan gadis yang bermasalah hilang dara kerana persetubuhan.

Tidak boleh digunakan mereka yang telah melahirkan anak. Apabila seseorang itu sudah melahirkan anak, lubang kemaluan membesar dan sebahagian kecil selaput dara yang masih ada di dinding lubang kemaluan telah musnah. Tetapi jika hanya melakukan persetubuhan, dara masih boleh dipulihkan kerana dinding-dinding atau tisu lembut dara masih boleh tumbuh semula. Produk ini mampu memulihkan semula selaput dara di dinding lubang kemaluan. Tisu-tisu lembut akan membentuk semula selaput dara. Hasilnya jika melakukan persetubuhan, akan ada darah dara mengalir. Tetapi produk ini hanya boleh digunakan sekali sahaja. Jika selepas menggunakannya anda melakukan hubungan seks semula, maka darah akan mengalir dan untuk tumbuh semula selaput seterusnya selepas itu amat mustahil. Diharapkan penggunaan produk ini untuk menentukan masa depan berumah tangga. Mengapa produk ini dipasarkan melalui online dan tidak dipasarkan terbuka? Sebabnya produk ini keperluan yang dirahsiakan. Jika anda melakukan pembedahan memulihkan dara harganya melebihi RM3500.

Produk ini hanya penyelamat sekali sahaja untuk anda iaitu sewaktu anda hendak berkahwin agar suami anda tidak tahu tentang anda sudah tiada dara. Ramai gadis yang terlanjur amat risau kerana takut di malam pertama suaminya tahu yang dia tiada dara dan ianya memalukan jika berlaku penceraian.

Kandungan produk ini: Dihasilkan dari herba terpilih tanpa bahan kimia dan tidak merbahya sekalipun diminum. Dipilih daun sireh terbaik,daun akar rayap,pinang muda,garam gunung dan gambir sarawak. Disuling sehingga bersih dan jernih. Tidak ada masalah kulit kegatalan atau kesan-kesan lain yang berbahaya. Dijamin tulin.


Cara Penggunaan :

Semburkan 3- 5 kali ke dalam lubang kemaluan, Biar masuk terus meresap ke dalam lubang. Jangan cuci. Jika pertama kali anda merasa pedih ini bermakna peluang untuk pulih semula selaput dara ada. Jika tiada rasa pedih bermakna anda perlu mengambil masa lama sekurang-kurangnya 3 bulan menggunakan produk ini. Lihat photo dibawah ini:
Produk ini telah teruji berkesan hampir 99 peratus penggunanya yang melakukan rawatan secara rahsia. 



Testimoni:
Asmah (Bukan nama Sebenar)
Saya diperkenalkan oleh seorang kawan yang senasib dengan saya tentang pemulihan dara. Pada mulanya saya tidak percaya langsung dengan adanya pemulihan dara ini. Namun atas sebab terdesak kerana akan berkahwin dalam tempoh 3 minggu. Saya akur untuk mengikut kawan saya bertemu seorang nenek yang pandai memulihkan dara.
Sepanjang saya berubat tiada apa yang dilakukan terhadap bahagian sulit saya atau apa juga sentuhan dilakukan kecuali nenek ini memberikan saya produk cecair yang tidak pun saya tahu namanya.Katanya dalam air ini terkandung campuran air sireh, pinang muda, gambir sarawak, daun renek dan garam gunung. Airnya jernih, atas perlunya saya untuk tujuan ini saya menggunakannya juga untuk di titik ke dalam alat sulit saya.
Pada mula menggunakannya saya merasa pedih dan nyilu, selepas beberapa kali menggunakannya sehinggalah habis 3 botol saya sedikit merasa yakin dan takut. bimbang akan terjadi sesuatu yang memalukan di malam pertama, dihari perkahwinan saya telah menggunakan hampir setengah botol masukan ke dalam lubang alat sulit saya. Alhamdulilah memang menakjubkan, malam itu suami saya tidak dapat menembusi sasaranya dan ternyata memang sakit walau sedikit sahaja alat sulit suami saya mencecah ke dalam lubang. Terdapat tompokan darah di kain cadar dan memang pedih seperti masih dara. Terima kasih kepada nenek dan saya yakin kini produk ini kalau dipasarkan memang bagus dan berkesan.Ini kisah 2 tahun lalu sebelum produk ini di perkenalkan pada bulan 8 tahun 2010. 

0 KOMEN: