Wednesday, December 12, 2012

CARA TERBAIK PULIHKAN DARA

Semenjak tahun 2005 kami bermula menjual produk ini hinggalah melalui internet kini permintaan mencecah 25 ribu pengguna. Daripada jumlah sebegitu besar pengguna, kami mendapat maklumat tentang keberkesanan pengguna lebih 10 ribu menyatakan produk ini terbukti berkesan dengan kuasa ALLAH S.W.T. Kami terus berusaha mencari formula terkini lebih baik dan benar-benar berkesan dari herba dan bukannya kamikal. Hasilnya penemuan terkini kami akan dipasarkan produk khusus untuk mereka yang akan berkahwin tetapi tarikh pernikahan terlalu dekat antara 2-3 minggu. Akan muncul satu set produk khas untuk mereka-mereka yang bertemu produk kami di saat-saat hampir dengan tarikh perkahwinan...


HARI PERNIKAHAN MENJELANG TIBA...HATI KIAN RESAH GELISAH LANTARAN DARA TIADA DAN TAKUT DIKETAHUI OLEH BAKAL SUAMI:-

Bak kata perpatah " Apa yang terjadi tetap akan terjadi". Namun sayangnya yang telah terjadi itu adalah atas kesilapan diri sendiri. Kehilangan mahkota yang satu angkara cinta palsu. Punah semua harapan bagi meneruskan kehidupan akan datang. Apa boleh buat segalanya telah terlanjur, menyesal pun tak guna, hanya berdoa minta keampunan dan bertaubat untuk tidak terus bergelumang dalam lembah maksiat.
Namun jika kita fahami sabda Rasulullah s.a.w, yang bermaksud " Tiada penyakit yang tiada penawarnya kecuali mati". Bermaksud selagi kita berusaha untuk mencari kebaikan maka ada jalannya. Berusaha dan bertawakal (berserah kepada Allah) kerana hanya Dia yang dapat menyempurnakan segala yang kita usahakan.
Dalam hal ini  kita ibaratkan luka sembuh semula sekalipun parutnya tetap ada. Maka mencari sesuatu yang boleh menutup keaiban kita adalah wajib. Jangan terus membiarkan diri kita di dalam keaiban.
Untuk anda yang telah telanjur dalam perhubungan intim saya telah mengusahakan satu penawar yang insya-Allah dapat mengembalikan dara yang hilang. Namun suka di ingatkan bahawa semua ini usaha untuk kebaikan dan segalanya kehendak Allah jika kita berdoa bertawakal berserah diri kepada-Nya, insya-Allah akan di izinkan. Sekali lagi saya nak beritahu penawar ini hanya usaha saya menolong anda yang telah telanjur, segalanya adalah pada Allah kerana dara anda itu adalah kejadian Allah. Minta padanya sedaya yang mungkin.Di sini saya sajikan penawar yang alhamdulillah telah menyelamatkan ramai gadis yang terlanjur untuk menempuh malam pertamanya...


(HARGA BIASA RM350)
D'VERGIN ACTIVE (Untuk mereka yang telah terlanjur lebih 5 kali)

D'VERGIN ACTIVE (NEW) merupakan formula terkini khusus bagi pemulihan dara untuk mereka yang pernah mengugurkan janin bayi usia antara 1 hingga 4 bulan... Formula khas ini amat berkesan... Ia juga boleh diguna untuk mereka yang pernah melakukan hubungan sek melebihi 5 kali. Lebih berkesan, dan dijamin 100% pulangan semula pembelian jika tidak berkesan di malam pertama...
D'VERGIN ACTIVE: Adalah produk berasaskan tumbuhan herba yang mampu membentuk semula tisu-tisu pada dinding-dinding dalam dan luaran faraj. Terbentuk dalam tempoh 30 hari bergantung cara pemgamalannya. Produk ini telah pun digunakan oleh seluruh keturunan melayu sejak berabat lamanya namun segalanya dirahsiakan ketika itu. Hanya sekarang di ketengahkan untuk mereka-mereka yang memerlukan dan pengguna dirahsiakan. D'Vergin active formula terkini dalam 1 kotak mengandungi 3 botol merupakan penawar memulihkan dara untuk mereka yang amat memerlukannya. Dengan mengamalkan selama 30 hari disembur kedalam alat sulit wanita, selaput dara akan kembali seperti semula. Namun tidaklah seperti asal.Apa yang nyata apabila melakukan persetubuhan akan mengalirkan darah dara semula. Produk ini hanya boleh digunakan oleh mereka yang bermasalah hilang dara akibat persetubuhan. Telah diuji dan telah berkesan hampir semua mereka yang menggunakannya.Pack ini lengkap untuk pemulihan selaput dara, darah dara, mengetatkan dan merapatkan.

D'VERGIN ACTIVE: telah terbukti berkesan dan telah menyelamatkan lebih 250 gadis hilang dara untuk menempuh alam perkahwinan. Sejak diperkenalkan pada tahun 2011 kini lebih 10 ribu botol telah dijual dan lebih 1000 pembeli menggunakannya walaupun ada sebahagiannya belum berkahwin.Insya-Allah dengan izin Tuhan (Allah), produk ini mampu menyelamatkan anda dari maruah tercemar.
Kandungan D'VERGIN ACTIVE:
Campuran air sireh, Gambir Sarawak, Manjakani, Akar Serapat,Kacip Fatimah, Garam Gunung dan air Pinang Muda. Di adun dengan rapi dan disuling hingga jernih untuk keberkesanan yang lebih selesa. Pengguna tidak perlu was-was tentang bahan kandungan kerana tidak mengandungi bahan kimikal atau lain-lain yang boleh memudaratkan kesihatan. Tidak merbahaya jika terminum dan ianya selamat untuk digunakan sepenuhnya. D'Vergin active, perubatan tradisional hasil daripada nenek moyang berkurun lamanya. Kini diperkenalan untuk keperluan pengguna yang bermasalah tiada dara. Produk ini tidak dijual secara terbuka bagi mengelakkan penyalahan penggunaan. Hanya mereka yang memerlukan sahaja akan dilayan.

Produk ini tidak mengandungi bahan merbahaya seperti kemikal. Dihasilkan dari tapisan beberapa jenis herba terpilih antaranya daun sireh, alovera, pohon renek, pati buah pinang, gambir serawak dan garam gunung. Ianya disuling sehalus-halusnya untuk mendapatkan pati terbaik dan jernih.Tidak merbahaya jika terminum. Jaminan kesihatan.
CARA GUNA:  Buka pintu faraj sehingga terlihat lubang bahagian dalam. Sembur ke dalam lubang dalam faraj sebanyak 3 kali atau lebih, rapatkan peha, kemut selama 5 minit, jangan risau jika air ubat ini keluar, cuci bahagian luar permukaan faraj. Guna 2 kali sehari, pagi dan malam.

TUJUH FORMULA MENGENAL GADIS TIADA DARA:-
1) Tumit Kaki jadi leper tidak bulat dan merah.
2) Punggung jatuh tidak kental (bila berjalan jadi gegar, bila pakai seluar jin nampak kangkang luas) Sebab gadis yang suci jalannya mengepit (peha rapat antara satu sama lain)
3) Perut membuncit ( pada mereka yang sebelum ni langsing), sebelumnya perut kempis.
4) Payudara jadi lembik. puting jadi terkeluar panjang dan tidak kemerahan lagi
5) Permukaan faraj jadi lebar dan bibir faraj kembang hingga senang nampak lubang dalam
6) Bibir jadi kasar dan bergaris kasar,
7) Ada tanda lekuk di pergelangan tangan di bahagian nadi..


TAWARAN ISTIMEWA (BERMULA 15/11/2012 - 25/11/2012)
BELI SATU D'VERGIN ACTIVE + PERCUMA SATU VIGINPRES YANG BERHARGA RM90

HARGA: Semanjung Malaysia :RM350.00 / Sabah/Sarawak RM380.00
Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju.
Bankinkan jumlah yang secukupnya:-
Ke Akaun Maybank: 1624 050 4269 3
Nama Pemegang akaun: Norizan Kasmon

Selepas membuat pembayaran sila sms: Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke: 012 9970074 Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri

19 KOMEN:

Anonymous said...

Jamu Dewi Suci (SDM)
JAMU DEWI SUCI
Rm65/12 Biji
cara penggunaa: 2 biji masuk dalam faraj. 4 biji makan. 2 biji setiap hari selama 3 hari.

SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
6- Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam pertama.
7- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
8- Wanita Rahim kembang selepas period
9- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
10- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap

Mengapa mereka perlukan produk ini?
1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun kemulut Rahim dan jatuh kedalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di faraj
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

Situasi Pasangan ( suami pengguna) :
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

Kelebihan Penggunaan produk ini:
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Mampu menipu situasi dara

Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

Dilarang keras untuk:
1- Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin
memerlukan bantuan pelincir)
Berminat sms/whatsapp 0185790420 .juge ade Jamu Aku Dara,masker vagina jamu susuk dara,juge ade untuk pembesaran payudara

Anonymous said...

HARUM MALAM : MENGEMBALIKAN NIKMAT KEBAHAGIAAN WANITA SEJATI

Psssstt..
Mahu ketat, melekat, nikmat ibarat malam pertama?
Mahu harum mewangi sepanjang masa?
Mahu jadi permaisuri di hati suami sampai bila2?
Mahu kembalikan kebahagian rumahtangga?
HARUM MALAM.. RAHSIA NYA..
 
HARUM MALAM suppliment tambahan khusus buat wanita, untuk kekal sihat bertenaga dan merawat masalah dalaman seperti keputihan, gatal2 vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan membasmi bau badan yang tidak disenangi. Boleh diamalkan setiap hari termasuk ketika period, dalam pantang dan menyusui
bayi. Ia bukan sahaja untuk mereka yang sudah berkahwin tetapi anak dara juga boleh mengamalkannya tanpa was-was!
 
KEISTIMEWAAN HARUM MALAM :
 
- Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
- Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
- Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
- Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kencing tak lawas
- Meningkatkan sistem daya tahan tubuh serta menstabilkan hormon
- Mengurangkan tekanan dan stress
- Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

 KANDUNGAN UTAMA HARUM MALAM :
 -Extrak ros
-Extrak sireh
-Buah tin
-kismis
-madu
-goji
-limau purut
-strawberry
-pueraria mifrica
-kayu serapat
-buah delima
-manjakani
-pueraria lobata
-senna
 
CARA PENGAMBILAN :

 -Minum 1 sudu besar 2 kali sehari (pagi dan malam)
**Wanita Mengandung Dilarang
 
BERMINAT MENCUBA?
JOM ORDER SEKARANG..
 
HARGA KAMI :
1 BOTOL = RM40(S), RM45(S/S)
3 BOTOL = RM100(S), RM110(S/S)
250ML / botol
- harga termasuk kos pos laju -
0185790420

Anonymous said...

Macam mana nak dapatkan produk dvergin?? Sms saya 0185790420. Atau whasapp pada no ni 0105066370 .

Unknown said...

RAHSIA TURUN TEMURUN KEMBALI DARA HANYA UNTUK JANDA2 YANG INGIN MENDIRIKAN RUMAHTANGGA SEMULA SAHAJA ATAU UNTUK PARA ISTERI YANG INGIN MENGEMBALIKAN KENIKMATAN SEPERTI MALAM PERTAMA SAHAJA BOLEH SMS SAYA 0185790420 ATAU WHATSAPP 0105066370

RAHSIA TURUN TEMURUN DAPAT MENGEMBALIKAN DARA SERTA MENGETATKAN FARAJ

ANDA RENDAH?? KETOT?? CEMBURU DENGAN MEREKA YG LEBIH TINGGI DAN KELIHATAN LEBIH MENARIK?? SUKAR UNTUK MEMBELI BAJU SEBAB TERLALU PENDEK?? HEIGHT UP AKAN MEMBANTU ANDA !! PRODUK ADE HALAL JAKIM, KKM, GMP..100% TELAH TERBUKTI BERKESAN!! ATAU WANG ANDA AKAN DIKEMBALI DALAM MASA 12 BULAN.MENGIKUT TERMA DN SYARAT. PERTAMBAHAN KETINGGIAN DAPAT DILIHAT HANYA DALAM MASA 1 BULAN!! HARGA HANYA RM180 TERMASUK POS. 120 TABLET/BOTOL.

PRODUK2 LAIN:>>

OFFER PRICE!! FREE POS

1) OPA SNOW SLIMMING – RM60 2) K-COLLY SWEET17 SECRET 3) WHITHENING SKIN KOREA – RM130 4) CATUABA UNTUK LELAKI TAHAN LEBIH LAMA –RM130 5) SNE KAPSUL UNTUK SEMUA JENIS PENYAKIT.SGT BERKESAN UTK PENYAKIT KANSER DN PENYAKIT KRONIK – RM220 6) HARUM MALAM UNTUK KETAT DAN MENGHILANGKAN BAU BADAN SERTA BAU MULUT.JUGA SGT ELOK UTK KESIHATAN DALAMAN WANITA – RM40 3 BOTOL RM100 7) MILKY G BUST UP – 3 KOTAK RM200.10 SACHET/KOTAK 8) LADYSECRET BUST UP –RM100 9) THANYAPORN KAPSUL – RM40 10) HORMON PERFECT LADY UNTUK MAKNYAH2 DAN WANITA SEJATI.IBU MENYUSU PUN BOLEH UNTUK PAYUDARA SERTA PINGGUL.MENGHILANGKAN BULU ROMA PADA TANGAN KAKI MUKA – RM190 120 BIJI(4 BULAN)RM130 60 BIJI(2 BULAN) RM90 30 BIJI(1 BULAN) 11) PELLAVINA SLIMMING DAN DETOX.BETUL2 BERKESAN UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN SERTA MENGEMPISKAN PERUT.TERBARU DIPASARAN..RM120 BUY 2 FREE 1 RM240

BERMINAT UNTUK ORDER ATAU PERTANYAAN?? SMS 0185790420 @ WHATSAPP 0105066370

aida lee said...

Pm details
Aidalee72@gmail.com

Anonymous said...

KEMBALI DARA TANPA PEMBEDAHAN !!

'VIRGIN EFFECT' MENINGKATKAN KEYAKINAN KEPERAWANAN ANDA!

ANDA HANYA PERLUKAN 15 MINIT UNTUK KEMBALI DARA!

PERAWAN dengan KADAR SEGERA..

Apakah anda ingin puaskan malam pertama anda bersama suami tercinta? Apakah hal dibawah ini sesuai dengan keinginan anda? Apakah anda Ingin perawan kembali dengan cara ini:

✔ Tidak perlu PEMBEDAHAN yang mahal

✔ BOLEH dilakukan sendiri tanpa bantuan orang lain

✔ HARGA BERPATUTAN, Mampu milik & KESAN SEGERA

SELAPUT DARA PALSU ~VirginEffect~

1 BOX isi 2 Pcs

Selaput darah palsu ini hasil penelitian yang dilakukan oleh para ilmuwan Jepun pada tahun 1993, tempatnya di kota Kyoto. Ia diperbuat dari naural albumin iaitu protein penambah sel darah dari rumpai laut (kolagen). Bahan ini sama dengan bahan pembuat infus. Bahan dibuat tanpa bahan pewarna, tidak mengandungi bahan berbahaya dan tidak menyebabkan alergi.

Selaput dara buatan ini akan mengeluarkan darah tidak terlalu banyak, seakan-akan seperti waktu pertama kali keperawanan/darapecah. Sehabis dipakai anda tidak perlu membersihkan kerana semua unsur dari selaput dara buatan ini akan keluar bercampur dengan darah. Selaput dara palsu ini boleh anda tahan hingga 2 tahun, sehingga anda boleh menyimpan untuk dipergunakan pada waktu tertentu.

APA YANG ANDA DAPATKAN JIKA MEMBELI SELAPUT DARA BUATAN INI:

✔Anda akan kembali dara dengan mengeluarkan darah sewaktu berhubungan dengan suami,

✔Anda tidak memerlukan pembedahan selaput dara/keperawanan dengan kos yang mahal,

✔Mudah penggunaan, boleh diakukan sendiri tanpa bantuan orang lain sehingga kerahasiaan anda terjaga dan terjamin,

✔Selamat digunakan kerana terbuat dari bahan-bahan semulajadi Pembungkusan penuh privasi

✔Suami akan tersenyum lebar setelah malam pertama anda terlampaui.

KANDUNGAN

✔Diperbuat daripada natural albumin, iaitu protein penambah sel darah dari rumpai laut,

✔Seluruh unsur bahan-bahan selaput dara buatan boleh larut dalam air,

✔Berbentuk paket membran, lembut, warna merah muda lutsinar Berisi bahan semulajadi yang berupa cairan seakan darah yang larut dalam air,

✔Ditempatkan dalam miss V (faraj), jika terkena panas tubuh akan mengembang dan melunak, membuat miss V terasa sempit dan ketat. Kantong membran yang mengembang ini akan pecah dan mengeluarkan darah ketika Mr.P (penis) masuk ke miss V,

✔Secara klinikal terbukti tidak berbahaya, tidak sakit, tidak menimbulkan kesan sampingan dan alergik.

SIAPA YANG HARUS MENGGUNAKAN SELAPUT RE-VIRGIN HYMEN INI?

wanita yang disifatkan tiada dara atau kehilangan DARA adalah:

✔Wanita yang telah melakukan aktiviti lasak berlebihan seperti: bela diri, aerobik, senam, atlit, serta sukan seumpamanya.

✔Permainan masa kanak-kanak seperti benturan dan kecelakaan

✔Hubungan seksual sebelum menikah baik pasif atau aktif

✔Akibat melakukan aktiviti mansturbasi (melancap keterlaluan)

✔Kelainan bawaan sejak lahir (dilahirkan tiada selaput dara)

✔Variasi hubungan seksual (seks rambang)

CARA PENGGUNAAN

1. Cuci tangan dengan air, lalu keringkan. Buka bungkus alumunium foil dan keluarkan selaput dara buatan dari plastik pembungkusnya.

2.Gunakan telunjuk jari untuk memasukkan selaput dara buatan ini ke miss v. Jangan terlalu dalam, hanya sampai mulut miss v. Hati-hati jangan sampai terobek, pastikan melakukanya dengan cepat untuk menghindari tersepitnya tangan karena mengembangnya selaput darah buatan ini di dalam miss v.

3. Jika miss v terasa kering, celupkan terlebih dahulu kedalam air kira-kira 5 saat.Masukkan selaput darah buatan ini ke miss v kira-kira 15 - 20 minit sebelum melakukan hubungan seks dengan suami

4.Setelah berhubungan, selaput dara buatan ini tidak akan terlihat lagi kerana ia mencair bersama darah buatan yang ada di dalam paket. Untuk menghilangkan kesan warna 'darah' cukup dibasuh dengan air.

1 box RM150 termasuk postage

sms/whatsapp 0185790420

Anonymous said...

HARGA 2014!!
D'VERGIN VITAL GOLD RM500 FREE VIRGINSPOT utk trlnjur lebih 10 kali
D'VERGIN GOLD ACTIV RM400 FREE VIRGINSPOT utk trlanjur bawah 10 kali
D'VERGIN VIRGINSPOT RM120 utk ketatkan faraj sesuai utk para isteri
SELAPUT DARA TIRUAN RM150 1 box 2 pcs
berminat sms/whtspp 0185790420

Unknown said...

mcam mna mw order

Unknown said...

Whassup sy 0142370579

Unknown said...

sy nak beli ada lg ke?

Unknown said...

wssap 0194480312

nurul said...

nak pulihkan balik ke. cuba la rawatan tradisional..selamat n berkesan.sy pernah buat n berhasil tp ambil masa la utk pulih. kalau nak tahu tempat sy buat..blh email sy di nurul1988aisyah@ gmail.com

Unknown said...

Dimna

Unknown said...

Msg sy

Unknown said...

Mcm mn nk bli

Unknown said...

Macam mana nak beli

Aqilah Sulaiman said...

Macam mana nk beli?

Aqilah Sulaiman said...

Macam mana nk beli?

Anonymous said...

Kalau saya nak beli cam mana